Питання-Відповідь

Надійна оплата

 

Кошти заплатив(-ла), а товар не отримав (-ла). Що буде з грошима?

Не турбуйтесь, гроші повернуться на вашу картку в термін до 6 банківських днів. Гроші завжди повертаються — контролюйте зарахування на картку)

Моє замовлення не підтвердили. Що буде з грошима?

Не турбуйтесь, гроші повернуться на вашу картку в термін до 6 банківських днів. Гроші завжди повертаються — контролюйте зарахування на картку)

Моє замовлення відхилили. Що буде з грошима?

Не турбуйтесь, гроші повернуться на вашу картку в термін до 6 банківських днів. Гроші завжди повертаються — контролюйте зарахування на картку)

Пройшло 6 днів, але гроші не зарахувалися на мою карту, що робити тепер?

Того не може бути) Будь ласка, перевірте банківску виписку по зарахуванням на картку і напишіть нам на [email protected], якщо не знайшли повернення. Та будьте певні, гроші завжди повертаються, тому якщо що -— просто пошукаємо транзакцію про зарахування разом)

Я заплатив(-ла) за замовлення, але потім передамав(-ла) купляти, чи повернуться мені гроші?

Щоб повернення було бистрішим, відхиліть замовлення у вашому профілі, у розділі «Мої замовлення». Гроші повернуться на вашу картку в термін 6 банківських днів з моменту відміни замовлення.

Якщо замовлення не підтвердженно продавцем і угоду анульовано, то за який термін гроші повернуться на карту?

Ви отримаєте гроші впродовж 6 банківських днів.

Посилка вже отримана покупцем, але мені не зарахувались кошти.

Не турбуйтеся — кошти зарахуються протягом доби.

Ви пишете, що гроші резервуються на транзитному рахунку. Що таке транзитний рахунок?

Транзитний рахунок — це рахунок, що використовується банком для обліку платежів на час до перерахування їх за призначенням згідно з нормативно-правовими актами або договорами ( https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0919-04 ). Тобто, по суті, ви здійснюєте платіж на карту, яку вказав у профілі користувач, але при цьому гроші не відразу зачислюються продавцю, вони «зависають» на транзиті поки ми не впевнимося в успішному завершені угоди. Або ж, у випадку відміни замовлення, повертаються назад на картку покупця. IZI не бере ніяких додаткових комісій або плат за здійснення оплати за допомогою Надійна оплата картою.

При оплаті замовлення була знята комісія. Що це за комісія?

Це комісія, яка була зтягнута банком, тримачем карти якого ви є http://joxi.ru/gmvBv0gHvKDedm , https://izi.ua/page/chto-takoe-oplata-kartoj .

Чи можна оплатити\підтвердити замовлення по посиланню?

Ні. Продавець чи покупець не можуть скинути посилання на підтвердження\оплату замовлення. Користувач технічно не може створити таке посилання. Якщо покупець/продавець кидає таке посилання, то швидше за все це шахрай.

Як змінити ім'я відправника при доставці Новою Поштою?

Ім'я відправника синхронізується з особистим кабінетом користувача Нової Пошти. Якщо акаунта з таким іменем немає, його буде створено автоматично. Редагувати ім'я відправника можна в особистому кабінеті Нової Пошти.

 

 

Модерація оголошень

 

Відхилили мої оголошення, але я ніде не можу знайти причину з якої це зробили?

Дізнатися причину, з якої ваше оголошення було відхилено, ви можете в особистому кабінеті на IZI, в розділі Мої оголошення. Заходьте на вкладку Модерація і на оголошені, що відхилено, тисніть «Детальніше». Також повідомленя з причиною відхилення оголошення ми відправили вам на e-mail або в SMS.

 

Чому моє оголошення видалили, а інші схожі оголошення у вас зараз публікуються на IZI?

У нас постмодерація, тобто оголошення спочатку публікується, а потім проходить модерацію. Ми видалимо усе в порядку черги.

Для чого розділ Зброя, якщо її не можна продавати?

Категорія «Спортивна зброя» призначена для таких товарів як: муляж-пістолет, меч тренувальний, тренувальний ніж, тренувальна тростина, і т д.

 

Відгуки

 

Мені залишили відгук, але ця людина у мене нічого не замовляла. Як так?

Це неможливо. Ми спеціально зробили так, щоб відгук можна було залишити тільки за фактом замовлення. У вас в профілі, у розділі Мої замовлення має відображатися замовлення від користувача, що залишив вам відгук. Перевірте!)

 

Що робити з відгуком, якщо я з ним не погоджуюсь?

Ми публікуємо відгуки, які написані з дотриманням правил IZI - https://izi.ua/page/pravila-publikacii-otzyvov

Важливо розуміти, що будь-який користувач, здійснивший замовлення на izi.ua, може залишити відгук, у якому і розкаже про свій досвід — ми за те, щоб люди ділились досвідом незалежно від результату угоди.

IZI — це простір, де люди людям продають, тому домовлятися ви маєте між собою. Якщо ви хочете вирішити ситуаці, то вирішуйте її разом — продавець+покупець) Почніть прямо зараз діалог у чаті!

Знайте, поговорити з людиною напряму, для того щоб вирішити спірне питання, — це правило, яке завжди спрацьовує. Головне, не забувайте про людяність і спокійно домовляйтеся:) Ну а якщо компроміс знайдено — напишіть нам, надайте підтвердження і ми все видалимо/виправимо)

 

Платне просування оголошень

 

Моє оголошення не допустили до розміщення - прохання повернути тоді кошти витрачені на платну послугу.

Ми не приховуємо правила користування послугами TOP і VIP, будь ласка читайте їх перед тим як внести оплату за просування - https://izi.ua/uk/page/uslugi-top-i-vip і платіть усвідомлено) Якщо оголошення було видалено Администрацією Сайту за порушення Договору-оферти про надання послуг і/або Правил разміщення оголошень на сайті, а також інших Правил користування сайтом, оплаченные кошти за послугу не можуть бути використані для іншого оголошення, і повернення коштів за послугу не здійснюється.

 

Я не можу знайти своє оголошення ні на головній сторінці ні у тематичній рубриці, хоча були оплачені послуги «VIP на головній» і «ТОП в категорії».

Згідно умовам надання цих послуг, після сплати за просування, ми резервуємо кошти і оголошення відправляється на модерацію. Після проходження модерації, ми знімаємо зарезервовані кошти і підключаємо послугу. Ваше оголошення буде доступне у каталозі після успішного проходження модерації.

 

Різне

 

Не бачу статистики, мало звернень, переглядів.

Аудиторі IZI росте - вже більше 3млн користувачів) Безкоштовна доставка, безпечна покупка, безлімітна кількість оголошень для розміщення - усе для вас💙 Розділ статистики з часом зробимо крутим.

При привʼязці карти просить усю інформацію про карту в т.ч. термін дії і секретний код. Не думаю, що це безпечно. Які гарантії?

Вказувати дані карти (в тому числі CVV код карти) потрібно тільки один раз - при верифікації карти в аккаунті. Це потрібно для того, щоб підтвердити активність карти (при верифікації ми списуємо і повертаємо 1 гривню). При подальшому користуванні ніяких підтверджень не потребується.

 

У мене інтернет магазин, як його розмістити у вас?

IZI задуманий як простір для разміщения приватних оголошень, ми ставимо в пріоритет оголошення "від людини до людини". IZI - це С2С майданчик (Consumer-to-consumer, буквально — «Споживач для Споживача»). Тому функціональних можливостей магазину (кошика і можливості оформити замовлення на декілька одиниць товару) у нас немає.

Чому не можна публічно вказувати номер телефону або посилання в оголошеннях?

Пояснюємо, чому ми заборонили писати номер телефону і посилання публічно: зараз у мережі дуже підвищенний рівень шахрайства, тому ми стараємося створити максимально безпечні умови покупки для користувачів IZI, а безпечні покупки - це покупки через сайт. нажаль, це більше вимушена міра, ніж суворе правило. Надіємося на розуміння💙

Я отримав від продавця посилання на оплату в вайбері, в чаті, на e-mail. Це безпечно?

Ні, оформлюйте замовленя самі, через кнопку Купить (і тільки так). Посилання, які продавці говорять, що прийдуть вам у: вайбері, на e-mail, в будь-якиї інших месенджерах - фішингові. У них дивний url, тому що в безпечному посиланні після izi.ua ніяких літер, цифр і символів немає, ось подивіться - https://prnt.sc/t00y1x .

Зараз в інтернеті дуже поширений фішинг. Що це таке? Якщо говорити простими словами, шахраї підробляють будь-які сторінки сайту так, що не відрізнити їх від реальних сторінок. На таких сторінках є логотип сайту і вони виглядають дуже правдоподібно. Але є дуже вагома відмінність, і, якщо ви будете звертати на неї увагу, вас не обдурять. Наприклад, посилання на будь-яку сторінку izi.ua починається з https://izi.ua/ Як ви можете звернути увагу після izi.ua в назві посилання відразу є слеш «/». На посиланні шахрая все інакше, після izi.ua безліч різних символів і тільки потім слеш «/». Приклади шкідливих посилань: https://izi-pay.site https://izi.ua.obyalveine https://izipay.pw

В мене купили товар, але я не можу отримати кошти за посиланням.

Це так не працює. Якщо покупець сплатив за ваш товар через Надійну оплату картою, у вас обов'язково буде замовлення в аккаунті (перевірте прямо зараз розділ Замовлення). Кошти зарахуються вам тільки післятого як покупець отримає посилку по згенерованій ТТН. Якщо замовлення немає - вас намагаються обдурити. Перевіряйте уважно.

Чому приховано мій номер телефону?

На IZI з метою безпеки користувачів приховуються номери телефонів. Всю комунікацію між продавцем і покупцем можна вести в izi-чаті. Переводячи спілкування за межі IZI.ua, відповідальність за подальші дії ви берете на себе. В такому випадку ми не зможемо вам допомогти при форс-мажорах із замовленням. 

Номери телефонів не приховуються:

  • коли немає можливості оплати через надійну оплату карткою або відсутня доставка «Післяплата з передоплатою»;

  • коли ціна за товар перевищує 29 999 грн.