Допомогти ЗСУ

Способи доставки

Сподобався товар і ви хочете купити його на ІЗІ? Скористайтеся такими способами доставки при оформленні замовлення через Надійну оплату карткою: Нова Пошта, Укрпошта і Meest.

Як це працює?

Нова Пошта

Для покупця

  • Знайдіть товар, оформіть замовлення, оберіть спосіб доставки «Нова Пошта» та оплатіть замовлення через Надійну оплату карткою.

  • Продавець повинен підтвердити замовлення протягом 3 календарних днів, після чого в його особистому кабінеті створюється номер накладної Нової Пошти, по якій він відправляє посилку.

  • Ви отримуєте посилку в поштовому відділенні, оглядаєте її і забираєте. Для цього у вас 5 календарних днів. Якщо за цей час ви не забрали посилку, вона автоматично повертається продавцю. На картку ви отримаєте гроші, за вирахуванням вартості доставки до вас.

  • Ви можете відмовитися від посилки, тоді вона відправиться назад продавцю, а ви отримаєте свої гроші протягом 6 банківських днів з моменту скасування замовлення, за вирахуванням вартості доставки в вашу сторону.

  • Після того, як ви забрали посилку, ми отримуємо про це інформацію від Нової Пошти, а продавець отримує оплату за замовлення.

Для продавця

  • Додайте товар і платіжну картку на сайт.

  • Вкажіть свої дані для доставки: ім'я, місто, номер відділення пошти і вагу товару. Це потрібно для того, щоб правильно прорахувати вартість доставки до покупця.

  • Коли ви отримаєте повідомлення про оплату товару, натисніть кнопку «Підтвердити». У цей момент автоматично згенерує накладна (ТТН).

  • Не змушуйте покупця чекати і відправте товар протягом 3 днів. Обов'язково відправте замовлення за автоматично згенерованою накладною, тому що інакше неможливо буде відстежити виконання замовлення і перерахувати вам гроші при успішній угоді.

  • Коли посилку заберуть з Нової Пошти, гроші відправляться на вашу картку.

  • Якщо покупець відмовиться від замовлення — продавець заплатить тільки за зворотню доставку. Вартість доставки до покупця платить він сам. Це правило діє лише при оплаті через Надійну оплату карткою. У випадку оплати Післяплатою або способом оплати Продавцеві на картку, вартість доставки сплачується за домовленістю сторін. Якщо домовленості не було, зворотну доставку сплачує продавець.

Якщо дані, яка вказані в особистому кабінеті Нової Пошти і дані, що вказані в особистому кабінеті ІЗІ відрізняються, на пошту або за номером телефону надходить повідомлення про верифікацію даних.

Самовивіз

Для покупця

  • Знайдіть товар, оформіть замовлення, оберіть спосіб доставки «Самовивезення» і оплатіть замовлення через Надійну оплату карткою.

  • Продавець отримує повідомлення і у нього є 3 календарні дні для підтвердження замовлення.

  • Далі найважливіше: домовтеся з покупцем про зустріч протягом 7 календарних днів. Якщо посилку ви не забрали, замовлення автоматично скасовується.

  • Як тільки ви забрали товар, підтвердіть це — натисніть на кнопку «Отримав» в особистому кабінеті.

  • Після цього продавець отримує гроші за замовлення на картку.

Для продавця

  • Додайте товар і платіжну картку на сайт.

  • Коли покупець сплатить ваш товар, ви отримаєте повідомлення про це.

  • Підтвердіть замовлення протягом 3 календарних днів.

  • Далі найважливіше: домовтеся з продавцем про зустріч і передачу товару протягом 7 календарних днів.

  • Коли ви з покупцем зустрінетеся і він забере товар, проконтролюйте, щоб покупець підтвердив угоду, натиснувши кнопку «Отримав» у себе в особистому кабінеті на сайті, інакше неможливо буде відстежити виконання замовлення і перерахувати вам гроші при успішній угоді.

  • Як тільки це станеться, гроші за товар відправляться вам на картку.

Укрпошта

Для покупця

  • Обріть товар, оформіть замовлення, виберіть доставку Укрпоштою.

  • Оплатіть замовлення за допомогою способу оплати Надійна оплата карткою.

  • Отримайте посилку в поштовому відділенні, огляньте її і заберіть. Для цього у вас 5 календарних днів. Якщо за цей час ви не забрали посилку, вона автоматично повертається продавцю. На картку ви отримаєте гроші, за вирахуванням вартості доставки в вашу сторону.

  • Ви можете відмовитися від посилки, тоді вона відправиться назад продавцю, а ви отримаєте свої гроші протягом 6 банківських днів з моменту скасування замовлення, за вирахуванням вартості доставки в вашу сторону.

  • Після того, як ви забрали посилку, ми отримуємо про це інформацію від Укрпошти, а продавець отримує оплату за замовлення.

Для продавця

  • Додайте товар і платіжну карту на сайт.

  • Вкажіть свої дані для доставки: ім'я, місто, номер відділення пошти і вага товару. Це потрібно для того, щоб правильно прорахувати вартість доставки до покупця.

  • Коли ви отримаєте повідомлення про оплату від покупця, натисніть кнопку «Підтвердити». У цей момент автоматично згенерується накладна (ТТН).

  • Не примушуйте покупця чекати і відправте товар протягом 3 днів. Обов'язково відправте замовлення за автоматично згенерованою накладною, тому що інакше неможливо буде відстежити виконання замовлення і перерахувати вам гроші при успішній угоді.

  • Коли посилку заберуть з Укрпошти, гроші відправляться на вашу картку.

  • Якщо покупець відмовиться від замовлення — продавець заплатить тільки за зворотню доставку. Вартість доставки до покупця платить він сам.

Доставка відправлень до відповідного відділення Укрпошти здійснюється із врахуванням графіку роботи відділень, зазначеного на офіційному сайті логістичного партнера https://www.ukrposhta.ua

Список усіх відділень можна побачити при оформленні замовлення на izi.ua. Спочатку виберіть спосіб доставки Укрпошта, потім місто і у випадаючому списку виберіть відділення, де буде вказано його адресу.

Всі відділення ви можете переглянути зараз на карті

Вартість доставки розраховується відповідно до акції «Спецтариф від Укрпошти для користувачів IZI.ua».

Meest

Покупцеві необхідно: 

  • обрати товар та оформити замовлення на Сайті Izi.ua (за умови, що замовлені товари відповідають умовам Акції);

  • при оформленні замовлення обрати спосіб доставки товару «у відділення Meest»;

  • здійснити оплату за замовлений товар одним із доступних на izi.ua способів оплати. 

Продавцеві необхідно: 

  • бути зареєстрованим Користувачем Сайту izi.ua та пропонувати до продажу товари, що відповідають умовам Акції;

  • здійснити необхідні налаштування у своєму Обліковому записі, для того, щоб покупці мали можливість обрати спосіб доставки свого замовлення за допомогою Логістичного партнера Meest; 

  • перевірити чи замовлені товари відповідають умовам Акції;

  • обробити і відправити замовлення. 

Подробиці про акцію з безкоштовної доставки у відділення Meest можна дізнатися за посиланням.

Терміни зберігання посилок

Нова Пошта

Безкоштовний термін зберігання посилки 7 днів, далі — платне зберігання. Підрахунок днів починається з моменту прибуття посилки в відділення. Якщо продавець хоче повернути посилку по закінченню безкоштовного терміну зберігання, він повинен сказати про це при відправці в відділенні поштового логіста. Детальніше з послугою повернення можна ознайомитися тут.

Укрпошта

Безкоштовний термін зберігання посилки 7 днів, далі — посилка відправляється продавцеві. Підрахунок днів починається на наступний день після прибуття посилки в відділення. 

Meest

Безкоштовний термін зберігання посилки 5 днів, далі — посилка відправляється продавцеві. Підрахунок днів починається на наступний день після прибуття посилки в відділення.