Найкращий в Україні сервіс оголошень
Допомогти зібрати кошти на ЗСУ

Особистий рахунок

У розділі Мій гаманець є вкладка Рахунок з підрозділом Особистий рахунок. Він призначений для оплати за отримання послуги доступу до онлайн-сервісу izi.ua (далі вживається як «Послуга доступу на ІЗІ») Оплата здійснюється після продажу товару та зарахування коштів на рахунок продавця за нього.
Наразі через Особистий рахунок не можна здійснювати оплату за додаткові послуги з просування оголошень на izi.ua — ТОП та VIP. Також Особистий рахунок не може бути використаний для оплати замовлень покупцями. 

Як це працює?

Підтверджуючи замовлення на ІЗІ, продавець вказує картку, на яку будуть зараховані кошти за оплату покупцем придбаного на izi.ua товару/послуги. Після продажу товару/послуги з платіжної картки, реквізити якої було вказано продавцем при підтвердженні замовлення, списується плата за Послугу доступу на ІЗІ. Izi.ua здійснить три спроби для списання коштів в рахунок оплати за Послугу доступу на ІЗІ. Якщо після третьої спроби кошти за Послугу доступу на ІЗІ не буде списано, то сума за послугу буде списана з Особистого рахунку. 

Баланс особистого рахунку відображається у національній валюті — в гривні. Історія операцій зображена у розділі Особистий рахунок з такою інформацією: дата операції, номер, тип, сума, залишок рахунку після списання.

Від’ємний баланс

Баланс особистого рахунку може бути від’ємний до -100 (ста) гривень. В такому разі у Користувача виникає заборгованість перед Izi.ua за оплату Послуги доступу на ІЗІ. Користувач зобов’язаний погасити заборгованість протягом 3 (трьох) календарних днів. У випадку непогашення заборгованості Адміністрація IZI.ua залишає за собою право обмежити доступ до Особистого кабінету Користувача, а також Оголошень Користувача. Це означає, що протягом строку існування заборгованості інші відвідувачі Сайту izi.ua не матимуть змоги переглядати розміщені Користувачем Оголошення та купувати товари/послуги, що в них пропонуються. Крім того, Користувач не зможе додавати нові Оголошення на izi.ua. Попри обмеження, Користувач матиме право за допомогою свого Облікового запису погасити заборгованість перед IZI.ua шляхом поповнення Особистого рахунку. Після того як Користувач погасить заборгованість, доступ до Особистого кабінету буде відновлено, а Оголошення знову з'являться на сайті. 

У випадку деактивації оголошень користувача через заборгованість особистого рахунку, послуги ТОП в категорії та VIP на головній не зупиняють свою дію. Тобто, якщо у користувача є оплачене просування на izi.ua впродовж 3 днів, а його оголошення були деактивовані через заборгованість особистого рахунку, то після оплати такої заборгованості через 2 дні, послуга просування триватиме ще 1 день. Оплата за просування у такому випадку не повертається.

Як поповнити від’ємний баланс Особистого рахунку?

  • в особистому кабінеті у розділі Особистий рахунок натискаєте кнопку “Поповнити” лише тоді, коли баланс рахунку від’ємний;

  • після натискання кнопки “Поповнити” системою автоматично буде сформовано рахунок для погашення заборгованості ;

  • обираєте картку, з якої будете поповнювати рахунок (можна обрати картку, яка вже є в кабінеті, або додати нову);

  • підтверджуєте операцію;

  • рахунок поповнюється на вказану в рахунку суму;

  • у разі, якщо на баланс Користувача має від’ємне значення від -0,01 грн до - 5,00 грн, то баланс Особистого рахунку можна поповнити на суму 5,00 грн.

Повернення коштів

У разі, якщо ви не бажаєте більше користуватись послугами Izi.ua та хочете повернути назад не використані з Особистого рахунку кошти, зверніться, будь ласка, до служби підтримки на пошту [email protected]. Всі подальші інструкції ви отримаєте від служби підтримки.