Русский корабль — иди нахуй! Допомогти армії

Правила продажу товарів через чат

На ІЗІ ми за чесність та прозорість. Тож для нас важливо розуміти, що ви продали ваші речі з допомогою нашого гіперпростору. Тому ми створили спеціальний алгоритм, який аналізуючи чати між продавцем та покупцем, визначатиме угоди. На основі цієї інформації продавцеві надсилається прохання відмітити, чи дійсно угода була укладена на ІЗІ.

Як це працює?

  • алгоритм аналізує діалоги між продавцем та покупцем на наявність домовленостей;

  • на основі проаналізованих даних продавцеві надсилається прохання відмітити, чи дійсно угода була укладена на ІЗІ;

  • відмітка проставляється у розділі Угоди шляхом натискання кнопки «Продано».

  • після натискання кнопки «Продано», з продавця спишеться оплата з особистого рахунку за послуги ІЗІ у розмірі 5% від вартості товару (але не менше 3 грн і не більше 200 грн).

Зверніть увагу! Шляхом натискання кнопки «Продано» ви надаєте згоду на списання оплати за послуги ІЗІ у розмірі 5% від вартості товару (але не менше 3 грн і не більше 200 грн).

Модерація угод

Якщо продавець обирає відповідь про відсутність угоди «Ні», така угода переходить у модерацію та додатково перевіряється модераторами IZI.

Якщо після перевірки угода підтвердилась модератором, продавцеві повторно надходить прохання про відмітку угоди як такої, що була укладена на ІЗІ (тобто товар був проданий за допомогою izi.ua). У випадку ігнорування такого прохання впродовж 3 календарних днів, Адміністрація izi.ua залишає за собою право обмежити доступ до профілю продавця. Це означає, що користувачі Сайту izi.ua не матимуть змоги переглядати ваші Оголошення до того моменту, поки вами не буде усунуто порушення. 

Повернення коштів

Якщо продавець випадково відмітив, що угода була укладена на ІЗІ та з його особистого рахунку списалась оплата за послуги ІЗІ, йому потрібно написати у службу підтримки на пошту [email protected] та повідомити про це, щоб кошти були повернені. 

У випадку, якщо продавець відмітив, що угода була укладена на ІЗІ, але покупець повернув товар, продавцеві потрібно написати у службу підтримки на пошту [email protected] та підтвердити факт повернення товару (надати ТТН зворотньої доставки та скріншоти переписки із покупцем про повернення).