Правила продажу товарів через чат
Угода – це купівля/продаж товару у чаті. Вона може відбутися, якщо товар куплений або зірватися з різних причин.
На ІЗІ угода створюється в одному з трьох випадків:
- Продавець натиснув "Відзначити продаж" у чаті
- Продавець натиснув "Відзначити продаж" на картці товару
- Алгоритм ІЗІ виявив ознаки продажу в чаті
Про перші два пункти можна прочитати в статті "Як відзначити товар проданим?", а зараз ми розповімо що робити з угодами створеними алгоритмом.
Як працює алгоритм?
- Алгоритм аналізує діалог між продавцем та покупцем на наявність купівлі/продажу;
- На основі проаналізованих даних продавцю та покупцю відправляється прохання підтвердити був продаж/купівля чи ні;
- Відповідь продавця та покупця перевіряється модератором, після чого угода потрапляє у підтверджені чи відхилені.
Зверніть увагу. Якщо ви є користувачем функціоналу Облікового запису «PRO», то після підтвердження продажу вам необхідно сплатити за послуги ІЗІ.
Навіщо відзначати угоди?
Підтверджуючи чи відхиляючи угоди, ви отримуєте можливість оцінювати покупця/продавця та формувати свій рейтинг.
Успішні угоди впливають на показник виконаних замовлень для продавця, а він, у свою чергу, на позицію оголошень у каталозі. Таким чином, чим більше успішних угод зазначено, тим вище ваші оголошення в каталозі і тим більше у вас переглядів.
Модерація угод
Відзначайте угоди чесно, оскільки всі відхилені угоди перевіряються модератором, і у разі обману ваш профіль може бути заблокований.
Повернення коштів
Якщо продавець випадково зазначив, що угоду було укладено на ІЗІ, йому потрібно написати у службу підтримки [email protected] та повідомити про це, щоб кошти було повернено.
У разі, якщо продавець зазначив, що угоду було укладено на ІЗІ, але покупець повернув товар, продавцю потрібно написати в службу підтримки на пошту [email protected] та підтвердити факт повернення товару (надати ТТН зворотної доставки та скріншоти листування з покупцем про повернення) .