Як правильно писати оголошення
Фото
Ви ж хочете, щоб ваш товар швидше купили? Тоді постарайтеся, щоб фотки були гарної якості, різноманітні та показували переваги товару. Краще заходять живі фото, тож не варто заливати зображення зі стоків.
В оголошення може бути до 20 фото в форматі: .jpeg, .png, .jpg, .gif., максимальний розмір 10МБ.
Які фото не можна додавати в оголошення:
-
фото, що не відповідають опису чи назві оголошення;
-
зображення брудного на вигляд товару. Ми ж з вами пам`ятаємо, ІЗІ — це гіперпростір який допомагає кльовим речам знаходити кльових людей :-) Тому такі фото — це табу;
-
зображення з логотипами, водяними знаками, контактними даними, посиланнями;
-
зображення з будь-якими текстовими написами, що заважають роздивитись предмет на фото. В полі “Опис” є купа місця)
-
зображення декількох не однотипних товарів/послуг на одному фото;
-
нечіткі, розмиті зображення;
-
фото, що порушують ЗУ "Про захист суспільної моралі".
Пи.си: Просто візьмыть телефон, зробіть чіткі, круті, різноманітні фотки і вперед!)
Назва/Заголовок
За даними британських учених, від назви оголошення залежить 50% успіху. Зробіть її цікавою та зрозумілою. Перевірте, чи вона відповідає на питання «Що це?». Якщо з креативом важко, гляньте, як цей товар/послугу шукають люди в Інтернеті. Якщо це товар, який містить бренд, модель, індивідуальний номер і т.д. — вкажіть це в назві. Якщо цей товар не унісекс — не забудьте і про це згадати в назві.
Як не можна писати назву:
-
де суть не співпадає з фото та описом;
-
де суть — це покупка. Пропозиції про попит на ІЗІ не публікуємо
-
з контактними даними (номер телефону, е-mail, соц.мережі, месенджери та інше);
-
не згадуйте в назві (в будь-якому вигляді: посилання, текст та інше) назви інших сайтів/дошок оголошень;
-
з порушенням ЗУ "Про захист суспільної моралі";
-
І, будь ласка, без капсу. ОСЬ ТАК писати не треба ;)
Простіше кажучи, — будьте простішим. ІЗІ ж!)
Приклад:
Кросівки жіночі Nike Free Run 3
Опис
Якщо назва відповідає на питання «Що це?», то в описі варто відповісти на такі питання: «Яке це?» і «Для чого це?».
Виділіть ключові особливості товару/послуги. Постарайтеся це зробити лаконічно, але змістовно. Так відпадуть ймовірні питання у покупця. Словом, грайте на випередження ;)
Не забудьте вказати додаткові нюанси про товар/послугу. Наприклад, якщо продаєте кофтину, то напишіть її чіткі розміри, ширину, довжину та детальний склад тканини у %. Якщо товар пошкоджений, обов'язково про це напишіть.
Якщо у вас в наявності декілька однотипних товарів, вкажіть про це, затиснувши потрібну галочку. А в описі напишіть, скільки товарів залишилося. Не забувайте слідкувати за актуальністю цієї інформації.
Кількість символів у описі: від 20 до 2000 символів з відступами.
Як не можна писати опис товару:
-
де суть не співпадає з назвою та фото;
-
де суть — це покупка. Пропозиції про попит на ІЗІ не публікуємо;
-
про капс, пам’ятаєте — “ОСЬ ТАК” писати не треба ;)
-
не пишіть контактні дані. Для спілкування використовуйте чат ІЗІ;
-
не вказуйте посилання на сторонні ресурси, краще опишіть детальніше товар.
-
не пишіть з помилками ;) і не порушуйте ЗУ "Про захист суспільної моралі".
Категорія товара
Пам'ятаєте, що 50% успіху оголошення — це його назва? А от вибір вірної категорії — інші 50%. Бо, якщо закинете свою кофтину у розділ з електронікою чи дитячими іграшками, її навряд там знайдуть. Тому оберіть коректну категорію для товару чи послуги, яку пропонуєте.
Маєте сумніви? Напишіть нам на [email protected] і ми разом підберемо відповідну категорію.
Обов'язкова вимога:
-
Виберіть правильну категорію.
Ціна
Постарайтеся оцінити товар/послугу реально і запропонуйте адекватну ціну. Хибною є думка про завищення ціни, щоб потім отримати те, що хочете. Неконкурентна ціна може налякати потенційного покупця. А вам таке треба?
А ще у нас є додаткові можливості: "Обмін", "Торг", “Безкоштовно”, - користуйтеся при нагоді)
Що не можна:
-
поставити не реальну ціну;
-
ціну можна вказувати в гривнях, доларах або євро. Будь-яка інша валюта — заборонена;
-
написати умовну ціну, наприклад 1 грн., 100500, 100000. Кожне оголошення повинно мати свою ціну, яку важливо відкрито і чесно вказати.
Ім'я контактної особи
Пам'ятайте, що на ІЗІ все продається від однієї людини до іншої. Напишіть ім'я, щоб потенційним покупцям було простіше до вас звертатися.
Обов'язкова вимога:
-
Не пишіть в цьому полі контактні дані та посилання.
Телефон
Обов'язково вкажіть реальний номер телефону українського мобільного оператора, і завжди будьте на зв'язку.
Локація
Обов'язково напишіть назву того населеного пункту, з якого надсилатимете товар, або територію, на яку розповсюджуватимуться послуги.