Як правильно писати оголошення

Фото

Ви ж хочете, щоб ваш товар швидше купили? Тоді постарайтеся, щоб фотки були гарної якості, різноманітні та показували переваги товару. Краще заходять живі фото, тож не варто заливати зображення зі стоків.

В оголошення може бути до 20 фото в форматі: .jpeg, .png, .jpg, .gif., максимальний розмір 10МБ. 

 Які фото не можна додавати в оголошення:

  • фото, що не відповідають опису чи назві оголошення;

  • зображення брудного на вигляд товару. Ми ж з вами пам`ятаємо, IZI — це гіперпростір який допомагає кльовим речам знаходити кльових людей :-) Тому такі фото — це табу;

  • зображення з логотипами, водяними знаками, контактними даними, посиланнями;

  • зображення з будь-якими текстовими написами, що заважають роздивитись предмет на фото. В полі “Опис” є купа місця)

  • зображення декількох не однотипних товарів/послуг на одному фото;

  • нечіткі, розмиті зображення;

  • фото, що порушують ЗУ "Про захист суспільної моралі".

    Пи.си: Просто візьмыть телефон, зробіть чіткі, круті, різноманітні фотки і вперед!)

Назва/Заголовок

За даними британських учених, від назви оголошення залежить 50% успіху. Зробіть її цікавою та зрозумілою. Перевірте, чи вона відповідає на питання «Що це?». Якщо з креативом важко, гляньте, як цей товар/послугу шукають люди в Інтернеті. Якщо це товар, який містить бренд, модель, індивідуальний номер і т.д. — вкажіть це в назві. Якщо цей товар не унісекс — не забудьте і про це згадати в назві.

Як не можна писати назву:

  • де суть не співпадає з фото та описом;

  • де суть — це покупка. Пропозиції про попит на IZI не публікуємо

  • з контактними даними (номер телефону, е-mail, соц.мережі, месенджери та інше);

  • не згадуйте в назві (в будь-якому вигляді: посилання, текст та інше) назви інших сайтів/дошок оголошень;

  • з порушенням ЗУ "Про захист суспільної моралі";

  • І, будь ласка, без капсу. ОСЬ ТАК писати не треба ;)

Простіше кажучи, — будьте простішим. IZI ж!)

Приклад:

Кросівки жіночі Nike Free Run 3

Опис

Якщо назва відповідає на питання «Що це?», то в описі варто відповісти на такі питання: «Яке це?» і «Для чого це?». 

Виділіть ключові особливості товару/послуги. Постарайтеся це зробити лаконічно, але змістовно. Так відпадуть ймовірні питання у покупця. Словом, грайте на випередження ;)

Не забудьте вказати додаткові нюанси про товар/послугу. Наприклад, якщо продаєте кофтину, то напишіть її чіткі розміри, ширину, довжину та детальний склад тканини у %. Якщо товар пошкоджений, обов'язково про це напишіть. 

Якщо у вас в наявності декілька однотипних товарів, вкажіть про це, затиснувши потрібну галочку. А в описі напишіть, скільки товарів залишилося. Не забувайте слідкувати за актуальністю цієї інформації.

Кількість символів у описі: від 20 до 2000 символів з відступами.

Як не можна писати опис товару:

  • де суть не співпадає з назвою та фото;

  • де суть — це покупка. Пропозиції про попит на IZI не публікуємо;

  • про капс, пам’ятаєте — “ОСЬ ТАК” писати не треба ;)

  • не пишіть контактні дані. Для спілкування використовуйте чат IZI;

  • не вказуйте посилання на сторонні ресурси, краще опишіть детальніше товар.

  • не пишіть з помилками ;) і не порушуйте ЗУ "Про захист суспільної моралі".

Категорія товара

Пам'ятаєте, що 50% успіху оголошення — це його назва? А от вибір вірної категорії — інші 50%. Бо, якщо закинете свою кофтину у розділ з електронікою чи дитячими іграшками, її навряд там знайдуть. Тому оберіть коректну категорію для товару чи послуги, яку пропонуєте. 

Маєте сумніви? Напишіть нам на [email protected] і ми разом підберемо відповідну категорію.

Обов'язкова вимога:

  • Виберіть правильну категорію. 

Ціна

Постарайтеся оцінити товар/послугу реально і запропонуйте адекватну ціну. Хибною є думка про завищення ціни, щоб потім отримати те, що хочете. Неконкурентна ціна може налякати потенційного покупця. А вам таке треба? 

А ще у нас є додаткові можливості: "Обмін", "Торг", “Безкоштовно”, - користуйтеся при нагоді)

Що не можна:

  • поставити не реальну ціну;

  • ціну можна вказувати в гривнях, доларах або євро. Будь-яка інша валюта — заборонена;

  • написати умовну ціну, наприклад 1 грн., 100500, 100000. Кожне оголошення повинно мати свою ціну, яку важливо відкрито і чесно вказати.

Ім'я контактної особи

Пам'ятайте, що на IZI все продається від однієї людини до іншої. Напишіть ім'я, щоб потенційним покупцям було простіше до вас звертатися.

Обов'язкова вимога:

  • Не пишіть в цьому полі контактні дані та посилання. 

Телефон

Обов'язково вкажіть реальний номер телефону українського мобільного оператора, і завжди будьте на зв'язку.

Локація

Обов'язково напишіть назву того населеного пункту, з якого надсилатимете товар, або територію, на яку розповсюджуватимуться послуги.