Допомогти зібрати кошти на ЗСУ

Правила та умови повернення товарів

Згідно вимог чинного законодавства України є перелік товарів належної якості, що не підлягають поверненню після придбання. З переліком можна ознайомитись тут. 

Для зручності  окристувачів на ІЗІ тепер легко побачити товари, які можуть бути повернені продавцеві. Перед здійсненням операції з купівлі-продажу товару, рекомендуємо уточнити всі подробиці щодо стану речі, її точного кольору, параметрів і т.д. у продавця. Це допоможе уникнути неприємних сюрпризів після отримання замовлення. Також заздалегідь рекомендуємо обговорити умови повернення. 

 

Які товари підлягають поверненню?

  1. Товари з відповідною позначкою в картці товару.

  2. Товари зі станом «Новий»*.

*Зверніть увагу: ця умова не стосується товарів, які, згідно вимог законодавства, не підлягають поверненню.

  1. Товари з оголошень, в яких немає фотографій, зроблених самим продавцем.
     

  2. Товари, що не відповідають фото та опису на сайті.

 

Які товари не підлягають поверненню?

  1. Речі, які ви вже носили, прали, прасували або пошкодили.

  2. Товари, що не підлягають поверненню відповідно до вимог чинного законодавства України, зокрема, але не виключно:

 

Як повернути товар, який відповідає фотографіям, опису і підлягає поверненню?

Якщо ви отримали товар, який відповідає фотографіям і опису, але який з якоїсь причини вам не підійшов, ви можете повернути його продавцеві протягом 14 днів з моменту його отримання. Щоб повернути товар, просто напишіть про це продавцю.

Зверніть увагу, що товар повинен бути повернутий в тому вигляді, в якому ви його отримали. Якщо є ознаки використання товару або втрачений товарний вигляд, такий товар поверненню не підлягає.

Покупець відправляє товар, попередньо погодивши з продавцем спосіб повернення (поштову/логістичну) компанію і фізичне місце розташування відділення (місто, № відділення, адреса відділення). Доставка в сторону покупця здійснюється за його рахунок. Зворотна доставка товару здійснюється за рахунок продавця або за домовленістю сторін покладається на покупця. 

 

Як повернути товар, який не відповідає опису або з дефектами та підлягає поверненню?

Якщо ви отримали товар, який не відповідає опису товарної позиції на izi.ua або на ньому присутні дефекти, тобто товар виявився неналежної якості, зверніться до продавця протягом 3 діб з моменту отримання замовлення та опишіть суть обставин, за яких ви бажаєте повернути товар. 

В цьому випадку продавець повинен прийняти повернення, незалежно від того, чи було зазначено про можливість повернення товару в оголошенні, чи ні.

Якщо продавець відмовляється приймати повернення та повертати вам гроші, сплачені за товар, напишіть у службу підтримки izi.ua на пошту [email protected]. Після отримання повідомлення про порушення служба підтримки izi.ua постарається допомогти в ситуації, що склалася.

 

Хто оплачує доставку в разі повернення товару, який відповідає опису?

Вартість доставки в сторону покупця сплачує сам покупець, якщо не було інших домовленостей з продавцем. Вартість зворотної доставки покладається на продавця, якщо сторони не домовились між собою про інші умови повернення товару. 

 

Терміни та умови повернення коштів 

Кошти покупцеві мають бути повернені не пізніше 7 календарних днів після отримання продавцем зворотної доставки товару. У випадку, якщо кошти не були повернені покупцеві впродовж зазначеного часу, рекомендуємо написати у службу підтримки izi.ua на пошту [email protected].