Правила та умови повернення товарів
Згідно вимог чинного законодавства України є перелік товарів належної якості, що не підлягають поверненню після придбання. З переліком можна ознайомитись тут.
Для зручності окристувачів на ІЗІ тепер легко побачити товари, які можуть бути повернені продавцеві. Перед здійсненням операції з купівлі-продажу товару, рекомендуємо уточнити всі подробиці щодо стану речі, її точного кольору, параметрів і т.д. у продавця. Це допоможе уникнути неприємних сюрпризів після отримання замовлення. Також заздалегідь рекомендуємо обговорити умови повернення.
Які товари підлягають поверненню?
-
Товари з відповідною позначкою в картці товару.
-
Товари зі станом «Новий»*.
*Зверніть увагу: ця умова не стосується товарів, які, згідно вимог законодавства, не підлягають поверненню.
-
Товари з оголошень, в яких немає фотографій, зроблених самим продавцем.
-
Товари, що не відповідають фото та опису на сайті.
Які товари не підлягають поверненню?
-
Речі, які ви вже носили, прали, прасували або пошкодили.
-
Товари, що не підлягають поверненню відповідно до вимог чинного законодавства України, зокрема, але не виключно:
-
косметика;
-
парфумерія;
-
ювелірні вироби;
-
постільна білизна;
-
перо-пухові вироби (подушки, ковдри);
-
рукавички;
-
спідня білизна;
-
шкарпетки та колготки;
-
перуки;
-
та інші товари згідно Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню).
-
Як повернути товар, який відповідає фотографіям, опису і підлягає поверненню?
Якщо ви отримали товар, який відповідає фотографіям і опису, але який з якоїсь причини вам не підійшов, ви можете повернути його продавцеві протягом 14 днів з моменту його отримання. Щоб повернути товар, просто напишіть про це продавцю.
Зверніть увагу, що товар повинен бути повернутий в тому вигляді, в якому ви його отримали. Якщо є ознаки використання товару або втрачений товарний вигляд, такий товар поверненню не підлягає.
Покупець відправляє товар, попередньо погодивши з продавцем спосіб повернення (поштову/логістичну) компанію і фізичне місце розташування відділення (місто, № відділення, адреса відділення). Доставка в сторону покупця здійснюється за його рахунок. Зворотна доставка товару здійснюється за рахунок продавця або за домовленістю сторін покладається на покупця.
Як повернути товар, який не відповідає опису або з дефектами та підлягає поверненню?
Якщо ви отримали товар, який не відповідає опису товарної позиції на izi.ua або на ньому присутні дефекти, тобто товар виявився неналежної якості, зверніться до продавця протягом 3 діб з моменту отримання замовлення та опишіть суть обставин, за яких ви бажаєте повернути товар.
В цьому випадку продавець повинен прийняти повернення, незалежно від того, чи було зазначено про можливість повернення товару в оголошенні, чи ні.
Якщо продавець відмовляється приймати повернення та повертати вам гроші, сплачені за товар, напишіть у службу підтримки izi.ua на пошту [email protected]. Після отримання повідомлення про порушення служба підтримки izi.ua постарається допомогти в ситуації, що склалася.
Хто оплачує доставку в разі повернення товару, який відповідає опису?
Вартість доставки в сторону покупця сплачує сам покупець, якщо не було інших домовленостей з продавцем. Вартість зворотної доставки покладається на продавця, якщо сторони не домовились між собою про інші умови повернення товару.
Терміни та умови повернення коштів
Кошти покупцеві мають бути повернені не пізніше 7 календарних днів після отримання продавцем зворотної доставки товару. У випадку, якщо кошти не були повернені покупцеві впродовж зазначеного часу, рекомендуємо написати у службу підтримки izi.ua на пошту [email protected].