Імпорт товарів з Прома на ІЗІ
Якщо ви вже перенесли товари з Пром на ІЗІ, саме час приготуватись до першого продажу.
🔵 Як підключити експорт на ІЗІ?
Зараз ми штучно вибираємо компанії, кому стане доступним додаток для перенесення товарів з Prom на ІЗІ. Якщо ви потрапили у вибірку, ви отримаєте відповідного листа.
Щоб підключити експорт товарів на ІЗІ
1. Зайдіть у свій кабінет компанії на Prom та знайдіть у Пром Маркеті додаток «Експорт товарів на ІЗІ».
2. Натисніть кнопку "Підключити".
3. Перейдіть на вкладку «Установки».
4. Введіть номер телефону.
5. Введіть код SMS, який надійшов на вказаний номер телефону.
5. Готово.
Зверніть увагу!
Якщо у вас є профіль на ІЗІ, ви можете вказати номер телефону цього профілю і ми підключимо експорт до нього. Якщо у вас немає профілю ІЗІ, ми автоматично створимо його для експорту ваших товарів.
🔵 Як швидко виконується експорт товарів?
Зазвичай, перший експорт товарів займає близько 24 годин. У пікові моменти, коли одночасно переноситься багато товарів від різних продавців, цей час може збільшуватись до 3 днів.
🔵 Як швидко оновлюються зміни щодо експортованих товарів?
Після того, як всі ваші товари експортовані на ІЗІ, подальше оновлення змін відбувається протягом декількох годин. Наприклад: якщо ви змінили ціну товару на Prom, то на ІЗІ нова ціна з'явиться протягом кількох годин, а може й швидше.
🔵 Чи можна експортувати тільки частину товарів?
Наразі додаток «Експорт товарів на ІЗІ» не підтримує критерії для експорту. Неможливо вказати мітку, групу або особливу умову, за якою експортуватимуться товари.
🔵 Чому приховані / продані товари на Prom залишаються активними на ІЗІ?
Є кілька причин, чому це може статися:
1. Переконайтеся, що пройшло достатньо часу, щоб ІЗІ встиг відобразити зміни (1-2 години).
2. Якщо ви додавали товари вручну на ІЗІ, то після підключення експорту з Prom синхронізуватимуться лише товари, додані через експорт. Якщо додані та експортовані товари перетинаються, у вас з'являться дублікати товарів, які не будуть синхронізуватися.
3. Якщо ви експортували товар з Prom, а потім зайшли на ІЗІ та внесли до нього зміни, то такий товар перестає синхронізуватися і всі зміни, зроблені на Prom, більше не впливатимуть на нього.
🔵 Як редагувати / видаляти / деактивувати експортовані товари?
Усі зміни по експортованих товарах, деактивація/видалення/редагування необхідно проводити через кабінет Prom.ua. Якщо ви робите ці дії у кабінеті ІЗІ, то змінені товари перестають синхронізуватися з Prom.ua.
🔵 Навіщо «оновлювати» товари на ІЗІ?
Якщо товар ще актуальний, натисніть кнопку «Оновити», щоб підтвердити це. Кнопка стане доступною через 15 днів після його додавання товара. Оновлення піднімає товар догори каталогу, завдяки чому його бачить більше покупців.
Для вашої зручності, всі товари, які чекають на оновлення, збираються на вкладці «Мої оголошення» > «Оновити».
🔵 Що таке ТОП / VIP оголошення?
«ТОП у категорії» та «VIP на головній» – це додаткові платні послуги для просування ваших товарів на ІЗІ. Якщо ви хочете просувати ваше оголошення на сайті, отримати більше переглядів та показів, то ви можете підключити ці послуги. Для цього зайдіть на картку свого товару та натисніть на кнопку «Просувати».
🔵 За що можуть заблокувати профіль моєї компанії на ІЗІ?
Ми хочемо, щоб покупці отримували лише добрий досвід покупок товарів на ІЗІ. Для них важливо, щоб їхні запити не залишалися поза увагою. Тому ми стежимо за показником виконання замовлень та відсотком чатів без відповіді від продавця.
Товари компанії можуть бути приховані, а профіль заблоковано, якщо продавець систематично порушує правила роботи на ІЗІ. Читати правила для продавців
🔵 Які умови продажу на ІЗІ?
Після кожного продажу товару, оформленого покупцем ІЗІ, продавець оплачує послуги ІЗІ у розмірі 5% від вартості проданого товару, але не менше 3 грн і не більше 200 грн.