Русский корабль — иди нахуй! Допомогти армії

Показники обслуговування

Продавцям доступне відстеження показників виконання замовлень та відповідей у ​​чаті. ІЗІ відстежує ці показники та приймає на їх основі рішення щодо якості обслуговування покупців продавцем. Подивитися показники можна у кабінеті на сторінці «Рейтинг та відгуки» https://izi.ua/uk/my/reviews.

Ця функція буде доступна у веб-версії сайту та в iOS-додатку, функція на Android буде доступна пізніше.

Оформляючи замовлення, покупець очікує на отримання товару. Якщо в результаті продавець скасовує або ігнорує замовлення, це формує негативний купівельний досвід. Тому, крім відгуків, ми відслідковуємо кількість невиконаних продавцями замовлень.

Ми виключаємо товари з каталогу тільки в тих випадках, коли співвідношення замовлень, що надійшли, і невиконаних замовлень значно вище, ніж у більшості продавців на ІЗІ.

Проаналізуйте, чому замовлення не виконуються, та усуньте найчастіші причини, змінивши процеси обробки замовлень. Це покращить ваш рейтинг та підвищить довіру покупців до вас.


Показник «Виконання замовлень»

Як рахується рейтинг за виконаними замовленнями?

Відсоток розраховується на основі успішно виконаних замовлень та угод за останні 30 днів. Якщо даних недостатньо, враховуються останні 5 замовлень.

Що таке невиконані замовлення?

Невиконані – ті замовлення, які мають такі статуси:

– «Не підтверджений продавцем»;
– «Перевищено час очікування відправлення»;
​– «Відхилено покупцем або продавцем».

 

Що таке виконані угоди?

Це угоди, які продавець відмітив як виконані. Алгоритм аналізує діалоги між продавцем і покупцем на наявність домовленостей, на основі цих даних продавцю відправляється прохання позначити, чи справді угоду було укладено на ІЗІ. Якщо продавець позначає, що угода відбулася, то вона враховуватиметься при підрахунку показника «Виконані замовлення». Їх можна перевірити за посиланням.

Чи цей показник бачать інші користувачі?

Зараз інформація про показники виводиться лише у кабінеті та побачити її може лише продавець. У майбутньому інформація про рейтинг виводитиметься на публічній сторінці продавця, а також на картках його оголошень. Якщо у продавця буде критично низький показник виконання замовлень, покупці будуть отримувати попередження про несумлінність продавця та про те, що вони можуть не отримати належного обслуговування.

Що буде, якщо у продавця низькі показники?

Якщо у продавця співвідношення замовлень, що надійшли, і невиконаних замовлень критично вище, ніж у більшості інших, а також якщо цей показник не покращується протягом місяця, його товари можуть бути приховані. Також продавці будуть виключені з рекламних кампаній Google Merchant Center.

Чи впливають показники на оголошення продавця у результатах пошуку?

Ні, зараз ці показники не впливають на позицію оголошень у результатах пошуку.

Скільки відсотків добре, а скільки погано?

Якщо ваш показник менше аба 50% – це означає виконання замовлень на поганому рівні. Від 51% до 79% – нормально, від 80% та вище – на хорошому рівні.
 

Показник «Відповіді у чаті»

 

Як рахується рейтинг відповідей у ​​чаті?

Відсоток розраховується на основі чатів, що не відповідають, з усіх чатів за останні 30 днів. Якщо за цей період продавець мав менше 5 чатів, враховуються чати за 90 днів.

Якими вважаються чати без відповіді?

Враховуються ті чати, де продавцю писав покупець.

Скільки відсотків добре, а скільки погано?

Якщо ваш показник менший або 50% – значить відповіді у чатах на поганому рівні. Від 51% до 79% – нормально, від 80% і вище – на хорошому рівні.

Як покращити показник відповідей у ​​чаті?

Відповідайте на вхідні повідомлення оперативно, не змушуйте чекати покупця. Якщо у вас немає можливості надати всю інформацію відразу, напишіть про це і дайте відповідь пізніше. Важливо не ігнорувати повідомлення, адже так ви втрачаєте потенційних покупців.

Що буде, якщо у продавця низькі показники?

Якщо у продавця співвідношення замовлень, що надійшли, і невиконаних замовлень вище, ніж у більшості інших, а також якщо цей показник не покращується протягом місяця, його товари можуть бути приховані. Також усі оголошення продавця будуть виключені з рекламних кампаній Google Merchant Center.