Допомогти зібрати кошти на ЗСУ

Відгуки про користувачів

Відгуки – важлива частина відносин між продавцями та покупцями. Чим більше відгуків у користувача, тим більше довіри до нього. Також за відгуками можна дізнатися, наскільки сумлінний користувач, чи він дотримується правил і домовленостей, а також можна зробити правильний вибір при купівлі або продажу. На ІЗІ продавці та покупці можуть залишати відгуки один про одного для створення довірчих відносин. Ми опублікуємо відгук, якщо він написаний зрозуміло та без помилок. Розкажіть у ньому про отриманий товар/послуги та поділіться враженнями про угоду в цілому.

Як додати відгук?

Зараз відгуки можна додати за скасованими або виконаними замовленнями, а в майбутньому можна буде оцінити скасовані або підтверджені угоди через чат. Відгук можна залишити не лише за успішно виконаними замовленнями. Також можна оцінити ті угоди, які зірвалися з різних причин.

Наприклад, продавець з покупцем довго листувалися про товар, покупець уточнював подробиці, оформив замовлення, а продавець раптово це замовлення скасував. І тут покупець може залишити відгук про продавця, описавши ситуацію.

Покупець і продавець можуть додати лише один відгук по товару, навіть якщо вони мали кілька замовлень чи угод із цим товаром. Можна оцінити кожне замовлення з цим товаром, нова оцінка товару замінюватиме попередню. Таким чином, ви завжди зможете оновити свій досвід взаємодії з користувачем і при цьому не дублювати відгуки.

На публікацію відгуку користувачі мають 30 днів з моменту переходу замовлення в кінцевий статус. Але відгук не публікується одразу після додавання. Опоненту відправляється повідомлення про те, що у нього є 3 дні на відгук у відповідь. Якщо він додає відгук у відповідь, то обидва відгуки публікуються. Якщо відповідь не було додано, то відгук публікується через 3 дні.

Як поскаржитися на відгук чи його оскаржити?

Якщо у вас є підтвердження того, що користувач не має рації або ви хочете відредагувати відгук, погодивши це з опонентом, ви можете оскаржити його на сторінці Рейтинг та відгуки, вказавши причину. Ми не розглядаємо запити на оскарження відгуків на замовлення, які залишили більше 30 днів.

Як формується та вважається загальний рейтинг?

На основі відгуків користувача формується його загальний рейтинг, який виводиться після отримання 3 відгуків. До цього часу відображаються відгуки без рейтингу. Це зроблено для того, щоб одна невдала угода не формувала загального враження про користувача.

Загальний рейтинг розраховується за формулою: сума всіх оцінок/кіль-сть відгуків.

Де виводяться рейтинг та відгуки?

Загальний рейтинг та відгуки виводяться на картці оголошення, на сторінці користувача, а також під час оформлення замовлення або його підтвердження. Відгуки про себе можна переглянути в кабінеті на сторінці Рейтинг та відгуки.

 Ми відхилимо/відредагуємо відгук, якщо в ньому:

  • реклама/комерційна пропозиція;

  • питання, а не твердження;

  • досвід чужої угоди (не ваш);

  • написані здогадки/припущення;

  • описаний досвід роботи з ІЗІ чи службами доставки;

  • слова написані капсом чи латиницею;

  • конфіденційна/персональна інформація, дані третіх осіб (включаючи номери посвідчень водія, військових квитків, ідентифікаційних кодів тощо);

  • грубі, нецензурні вирази та образи у будь-якій формі;

  • незаконний контент, що порушує чинне законодавство України, авторські права та інші права користувачів;

  • містяться посилання або контактні дані;

  • беззмістовний текст із одного чи кількох слів;

  • нас про це попросив автор відгуку на [email protected] або він про це написав у чаті з користувачем.

Пам'ятайте, спробувати поговорити з людиною безпосередньо, щоб вирішити будь-який спірний момент, це правило, яке завжди спрацьовує. Головне, не забувати про людяність і вміти домовлятися :)