Правила публікації відгуків

Ми опублікуємо ваш відгук на IZI, якщо він написаний зрозуміло і без помилок. Розкажіть в ньому про товар/послугу або поділіться враженнями про угоду загалом.

Ми відхилимо/відредагуємо відгук якщо в ньому:

  • реклама/комерційна пропозиція;
  • запитання, а не ствердження;
  • досвід чужої угоди (не вашої);
  • написані здогадки/припущення;
  • описано досвід роботи з IZI або службою доставки;
  • слова написані капсом або латиницею;
  • конфіденційна\персональна інформація, дані третіх осіб (зокрема номери водійських посвідчень, військових квитків, ідентифікаційних кодів і подібного);
  • грубі, нецензурні вирази й образи в будь-якій формі;
  • незаконний контент, що порушує чинне законодавство України, авторські права та інші права користувачів;
  • посилання або контактні дані;
  • беззмістовний з одного або декількох слів;
  • нас про це попросив автор відгуку, написавши на [email protected] або він про це написав у чаті з користувачем;
  • покупець написав відгук про якість товару, але з моменту отримання пройшло більше 14 днів.

Важливі моменти:

  • відгук можна залишити, зробивши замовлення за допомогою послуги «Надійна оплата картою», «Післяплата з передоплатою» або «Післяплата»;
  • користувачі можуть залишати відгуки один одному;
  • якщо продавець відправив річ, а покупець її не забрав — відгук залишити можна, якщо він розповідає про стан товару і причини, чому товар не забрали;
  • якщо у вас є підтвердження того, що користувач не правий, відгук можна оскаржити. Тисніть «Поскаржитися», виберіть причину і відправте скріншоти листування;.
  • вибирайте причину «Відредагуйте відгук — ми вирішили питання, можу надати підтвердження», якщо в чаті на IZI є цьому підтвердження;
  • якщо ви вирішили питання, це не означає, що ситуації не було. Користувач може не захотіти відхиляти відгук;
  • ми не розглядаємо запити на оскарження відгуків по замовленням, що були залишені понад 30 днів тому;
  • ми не редагуємо оцінку відгуку з високої на низьку.

І найважливіше! Пам'ятайте, спробувати поговорити з людиною для того, щоб вирішити будь-яке спірне питання, — це правило, яке завжди спрацьовує. Головне, не забувати про людяність і вміти домовлятись :)