Найкращий в Україні сервіс оголошень
Допомогти зібрати кошти на ЗСУ

Оновлення в роботі маркетплейсу izi.ua

Маркетплейс ІЗІ припиняє роботу. Від усієї команди дякуємо вам за роки спільної роботи. Із турботою про вас та покупців ми заклали достатньо часу для плавного завершення роботи та підготували усе для того, щоб ви могли успішно продовжити роботу на маркетплейсі Shafa вже сьогодні. 

Деталі — нижче. 

Як і коли завершиться робота ІЗІ? 

Від сьогодні покупці не зможуть замовляти на ІЗІ: ми приховали кнопки “Купити” та “Написати продавцю”. Водночас ви можете спілкуватись із покупцями за вже створеними замовленнями. 

До 24-го квітня ваш кабінет на ІЗІ  працюватиме. Сподіваємось, цього часу вам вистачить, щоб обробити чинні замовлення та вивантажити важливу інформацію. 

Із 24-го квітня ви не зможете увійти у свій кабінет на ІЗІ, а усіх покупців ми спрямуємо на маркетплейс Shafa.ua. 

Чому так? 

Ми прийняли рішення про закриття ІЗІ, бо набагато більше цінності підприємцям ми даємо на великих маркетплейсах — Prom.ua та Shafa.ua. Тож ми сфокусуємось на розвитку цих майданчиків на залучення на них покупців. Запрошуємо вас долучитися.

Що далі?

  1. Будь ласка, завершіть усі поточні замовлення. 

  2. Переходьте на Shafa.ua та продовжуйте працювати з замовленнями вже на цьому майданчику.  

  • Якщо ви прийшли на ІЗІ з Шафи, вам додатково нічого робити не потрібно. Ми автоматично додатково перенесли товари, яких раніше не було на Шафі (якщо вони дозволені правилами Шафи). 

  • Якщо ви прийшли на ІЗІ з Прому і у вас немає акаунта на Шафі, ви можете самостійно експортувати товари з Прому на Шафу. Для цього зайдіть в свій кабінет на Промі в розділ “Експорт” - “Експорт на Shafa.ua” і виконайте легкі інструкції. У цьому випадку ваші товари на обох майданчиках будуть оновлюватись. Вам додатково не потрібно реєструватись на Шафі, ми вже перенесли ваш акаунт з відгуками на Шафу. Вам достатньо залогінитись на Шафі по номеру телефону, за яким ви були зареєстровані на ІЗІ. Якщо ж ви не встигнете експортувати товари самостійно, ми автоматично їх перенесемо за вас. Але тоді оновлення товарів не буде.

    Якщо у вас є акаунт на Шафі, тоді вам нічого додатково робити не потрібно. Ми автоматично додатково перенесемо товари, яких раніше не було на Шафі (якщо вони дозволені правилами Шафи).

  • Якщо ви не продаєте на Шафі та/або Промі, не переживайте. Ми вже перенесли ваш профіль із товарами на Шафу. Разом із товарами ми перенесли і всі ваші відгуки, щоб покупці бачили, що ви гарний продавець. Достатньо залогінитись на Шафі по номеру телефону, за яким ви були зареєстровані на ІЗІ. Ви вже можете отримувати нові замовлення на Шафі. Щоб залогінитись, перейдіть за посиланням: https://shafa.ua/uk/login/phone

    Важливо! Після логіну на Шафі товари в вашому профілі можуть з’явитися впродовж 24 годин. Але зазвичай це буде набагато швидше. 

3. Якщо у вас є залишок на Особистому рахунку, напишіть нам у Відділ підтримки і ми повернемо вам кошти.

Якщо у вас виникнуть труднощі чи запитання, або ж ви не бажаєте переносити профіль на Shafa.ua, напишіть нам на пошту: [email protected] 

Дякуємо вам за те, що були поруч!