Додаткове просування в Google Покупках
Завдяки рекламним кампаніям можна привертати увагу користувачів у різних сервісах Google, а отже, збільшувати обсяги продажів. Створивши кампанію в Google Merchant Center, ІЗІ рекламуємо ваші оголошення в каналах Google Ads, зокрема у Пошуку й рекомендаціях.
Правила відбору оголошень
Щоб ваші оголошення були відібрані командою ІЗІ, для додаткового просування в Google Покупках, ваш профіль та оголошення повинні відповідати наступним вимогам:
- товар відповідає правилам Google Merchant Center;
- профіль на ІЗІ повинен мати гарні показники обробки замовлень та відповідей у чаті, або ці показники ще не були розраховані через відсутність достатньої кількості даних;
- мінімальна ціна товару для його додавання складає 50 грн;
Просування оголошень
Якщо ваш профіль та оголошення відповідає вище зазначеним вимогам, тоді ваші оголошення отримують шанс потрапити в додаткове просування. Можлива ситуація коли тільки частина або декілька оголошень відповідають критеріями, в цьому випадку тільки вони будуть додані в просування. Після цього команда ІЗІ налаштовує кампанію з просування цих оголошень у Google Покупках.
Зверніть увагу, що процес просування є дуже динамічним і оголошення в просуванні постійно змінюються (додаються / видаляються) враховуючи попит на ці товари та поточні тренди.
Поширені причини відсутності товару у Google Покупках:
- Недостатньо високи показники виконання замовлень або відповідей у чаті;
- Товар належить до забороненої до просування категорії, напикрад:
- лікарські засоби;
- тютюнові чи алкогольні вироби;
- небезпечні товари та 18+ (іграшки для дорослих, холодна або вогнепальна зброя);
- Неякісні зображення товару:
- погана якість зображення;
- рекламний або інший текст на зображені товару.
- Недостатня кількість часу після додавання/оновлення товару – зазвичай товар додається до просування продовж 12-24 годин після його додавання/оновлення.