Допомогти зібрати кошти на ЗСУ
VIP
Характеристики та опис

SMART Consulting - це провідна консалтингова компанія, яка спеціалізується на наданні послуг у сфері бізнес-консалтингу та продажу. Наша компанія працює з клієнтами з різних галузей, допомагаючи їм вдосконалити свої стратегії та досягти своїх бізнес-цілей.

В зв'язку з розширенням нашої діяльності, ми шукаємо оператора call центру зі знанням Чеської мови для нашої команди в Києві.

Задачі:

- Приймати вхідні дзвінки від клієнтів та надавати їм необхідну інформацію про продукти та послуги компанії;

- Вирішувати запитання та проблеми клієнтів, надавати допомогу в їх розв'язанні;

- Записувати та обробляти інформацію про вхідні дзвінки у внутрішніх системах компанії;

- Підтримувати високий рівень клієнтського сервісу та задоволення клієнтів.

Вимоги:

- Вільне володіння Чеською мовою (рівень не нижче B2);

- Досвід роботи в call-центрі або схожій позиції буде великим плюсом;

- Висока комунікабельність та вміння ефективно спілкуватися з клієнтами;

- Вміння працювати в команді та ефективно управляти часом.

Пропонуємо:

- Конкурентоспроможну заробітну плату та систему премій (від 1500$);

- Зручний графік роботи та можливість працювати в затишному офісі;

- Молоду та дружню команду професіоналів;

- Можливості для кар'єрного зростання та професійного розвитку

- Повний пакет послуг з найму житла для працівника.

Якщо ви маєте досвід у продажах, володієте чеською мовою і шукаєте нові виклики та можливості для кар'єрного зростання, ми чекаємо на вашу заявку! Долучайтесь до нашої команди SMART Consulting і допоможіть нам досягти нових висот у світі бізнес-консалтингу та продажу.

Запитати продавця

79523083