- Пошук і залучення клієнтів;
- Правильна підготовка договорів і первинних документів;
- Навички ведення товарного, фінансового, управлінського документообладнання;
- Приймання та оформлення замовлень згідно з встановленою системою документообороту;
- Оформлення товарно-транспортних накладних (ТНН) згідно з прийнятими заявками;
- Навички та знання закупних, складських і продажних процесів;
- Робота з миткою, складська та транспортна логістика;
- Організація роботи з постачальниками та покупцями, ведення переговорів, відстеження постачання, логістика;
- Оперативний урахований товарів харчової та незадоволеної груп;
- Знання різних технологій продажів, зокрема знання технології "холодних" дзвінків і активних продажів;
- Уміння працювати з негативами клієнтів, навички позитивної мотивації клієнта;
- Ведення та систематизація клієнтської бази у відповідних програмах;
- Посудення складського, управлінського обліку в програмах 1С, CRM, ERP, WMS, трекер задач тощо;
- Відбиття торгових операцій (прихід, витрата, повернення постачальнику, переміщення, списування, взаєморозрахунки з контролерами тощо) у відповідній програмі;
- Контроль складських залишків і складання звіту про необхідні запаси, резерви;
- Внесення в базу даних асортименту товарів, термінів оплати, контроль термінів оплати, своєчасне оновлення бази даних;
- Ведення та систематизація клієнтської бази у відповідних програмах;
- Почеплення й контроль взаєморозрахунків із покупцями та постачальниками;
- Оформлення первинних документів на появу або відвантаження товарів, переміщення товарів на складах або в магазинах;
- Перевірка правильності заповнення та відповідності первинним документів законодавству та правилам, встановленим на підприємстві;
- Контроль постачання товарів від початку угоди та до надходження на об'єкт, контроль своєчасності оплати товарів, контроль дотримання правил зберігання конкретного товару;
- Аналіз, прогнозування й планування закупівлі товарів;
- Аналіз продажів і використовуваних попитом товарів для забезпечення оптимального співвідношення різних груп товарів на складі або в магазині;
- Вивчення ринку пропозицій постачальників товарів і потреб покупців для оптимального вибору потенційних постачальників або покупців;
- Пошук нових оптимальних товарів, нових постачальників і покупців, робота з наявними клієнтами;
- Підтримка комунікації з клієнтами.
м.т. +38 095 201 76 08 (Одесса)