Позиціонування + просування + бізнес-процеси = капітал.
Наш підхід у роботі полягає у створенні нового бачення комплексної роботи з продуктом, створенні його філософії, застосуванні всіх найефективніших інструментів для реалізації завдання власника і навіть більше.
У проектах ми стоїмо на інтересах споживачів, на стороні сутності продукту, щоб зрозуміти як, для чого, кому, як часто, якої якості, якої суми має бути продукт і його похідні. Це можливе лише при використанні повного інструментарію «Маркетинг» і «Бізнес», а не обмеженого підходу для вирішення рівняння.
Ми надаємо бізнес-послуги:
- бізнес-архітектура;
- філософія продукту;
- бізнес-план;
- налагодження бізнес-процесів;
- управління бізнес-процесами;
- бізнес-маркетингова освіта.
Маркетинг:
- маркетингова стратегія;
- контент-стратегія;
- аналіз існуючого стану/продукту;
- комплексне просування товару/послуги;
- створення воронки продажів;
- налагодження рекламних кампаній.